1920x730px_e-book_baner_web.png
logo_final_bez-tla.png

Kuba Łuka

Jak zrealizować płatne zlecenie kreatywne

Praktyczne, trzyczęściowe szkolenie dla Freelancerów oraz Kreatywnych, którzy wchodzą w relacje z klientami i agencjami.

Część 1: Nastawienie, Wycena, Portfolio i Wartość Pracy Kreatywnej
(85 stron)
Część 2: Klient, agencja, umowa, brief, płatność
(75 stron)
Część 3: Od pierwszego szkicu do finalizacji projektu
(78 stron)

Części 1-3: Zestaw, oszczędzasz 20%
(238 stron)

Po wielu miesiącach przygotowań trzyczęściowe, praktyczne szkolenie „Jak zrealizować płatne zlecenie kreatywne” jest nareszcie dostępne i oddajemy je w Twoje ręce!

Zastanawiasz się jak wycenić wartość swojej pracy kreatywnej i nie masz pojęcia ile może być wart Twój pomysł?

Nie radzisz sobie z budowaniem zawodowych relacji z klientami?

Masz problem z konstruowaniem umowy oraz negocjowaniem jej warunków?

Nie wiesz jak pracować z briefem i nie potrafisz dowiedzieć się, czego tak naprawdę chce Twój klient?

Dotrzymywanie terminów podczas realizacji zleceń jest dla Ciebie kłopotliwe?

Czujesz, że dajesz klientom za wiele?

Robisz projekty kreatywne do portfolio zamiast po prostu na nich zarabiać?

A może masz problem z perfekcjonizmem i poczuciem wartości tego, co robisz?

Jeżeli identyfikujesz się z którymś z tych punktów, to trzyczęściowe szkolenie okaże się być dla Ciebie z pewnością przydatne!
 

1920x730px_e-book_baner_web.png

Zmień dotychczasowe nawyki oraz przekonania i zacznij
już Teraz w pełni korzystać z własnych Kreatywnych Możliwości.

 

Uczenie się nie jest i nigdy nie było „fast foodem”,
dlatego nie szukaj dłużej absurdalnie szybkich
metod na poprawę swojej sytuacji.

 

Zamiast tego zacznij powoli, stopniowo i skutecznie korzystać
z wiedzy na temat pracy kreatywnej z pomocą tego
trzyczęściowego, praktycznego szkolenia.


Nieważne, czy zaczynasz dopiero przygodę w branży kreatywnej, czy też masz już za sobą wieloletnie doświadczenia.

To trzyczęściowe praktyczne szkolenie pomoże Ci przebrnąć przez wiele problemów, które są związane z płatną pracą kreatywną, a które dotykają naprawdę wiele Osób w branży - nie tylko Ciebie.

Wiedza zawarta w szkoleniu opiera się na wieloletnich obserwacjach oraz osobistych doświadczeniach autora, który od blisko piętnastu lat współpracuje z markami, agencjami, instytucjami, klientami indywidualnymi i artystami.


 

W trakcie czytania tego trzyczęściowego praktycznego szkolenia „Jak zrealizować płatne zlecenie kreatywne” dowiesz się miedzy innymi:

- jak poprawić własne nastawienie do pracy kreatywnej


- jak pracować z wewnętrznym krytykiem, skromnością, ignorancją i perfekcjonizmem


- jak zmienić podejście do swojego portfolio i odrzucać oferty pracy za darmo


- jak wyceniać swoją pracę


- jak radzić sobie z zaliczką i podatkami


- jak tworzyć relację zawodową, a także jak współpracować z klientami oraz agencjami


- jak konstruować i negocjować umowy, które okażą się atrakcyjne dla obu stron zlecenia


- co to są brief i referencje. Jak z nimi pracować i jak nakłonić klienta, żeby powiedział czego tak naprawdę chce


- jak rozwiązać kwestie finansowe w trakcie trwania zlecenie i jak radzić sobie z opóźniającymi się płatnościami


- jak być elastycznym i jak korzystać z kreatywności podczas realizacji zlecenia


- jak wydajnie pracować nad pierwszymi pomysłami i jak skutecznie prezentować je klientowi


- jak radzić sobie z poprawkami i jak unikać niepotrzebnej pracy


- jak panować nad kwestiami technicznymi w trakcie realizacji zlecenia
 

SZCZEGÓŁY:


Wydanie pierwsze, 85 stron + 75 stron + 78 stron (w wersji PDF). W wersji na czytniki ilość stron różni się w zależności od wielkości ustawionej czcionki.
 

Wydawca: Sun For Everyone
 

ISBN 978-83-959327-0-0
ISBN 978-83-959327-1-7
ISBN 978-83-959327-2-4


Szkolenie w formie elektronicznej dostępne w dwóch formatach:
PDF (z ilustracjami, na urządzenia mobilne i komputer)
EPUB (sam tekst, bez ilustracji, na czytniki)

Kupując cały zestaw oszczędzasz 20%
 

_MG_5809_800x800px.jpg

O Autorze:

 

 

Kuba Łuka jest autorem artykułów o kreatywności, kompozytorem i producentem muzycznym, który od ponad piętnastu lat aktywnie działa na wielu polach branży kreatywnej. Jego nazwisko jest wiązane zarówno z projektami artystycznymi, jak i sferą komercyjną oraz reklamową, w której - jak sam przyznaje - pracuje z wielką przyjemnością.

 

Komponuje do programów telewizyjnych, reklam, mappingów i innych form multimedialnych. Pracuje z markami, agencjami, instytucjami, klientami indywidualnymi i artystami. W 2016 roku obronił doktorat. Z biegiem lat jego doświadczenie zawodowe w pracy kreatywnej przekształciło się w bloga hasztagkreatywnosci.pl, a w drugiej połowie 2020 roku powstało jego autorskie, trzyczęściowe, praktyczne szkolenie zatytułowane: „Jak zrealizować płatne zlecenie kreatywne”.