ebook_kreatywnosc_website-baner_1920x730
logo_final_bez-tla.png

Kuba Łuka

25 Kreatywnych wskazówek
Jak być Kreatywnym w Życiu, Biznesie i Sztuce

E-book dla wszystkich, którzy działają na gruncie Biznesu, Kultury, Sztuki, a także w innych branżach, w których Kreatywność jest niezbędnym narzędziem.

Kręcisz się w kółko i nie potrafisz dokończyć swoich pomysłów?

Twój komputer zapełniają foldery z koncepcjami, których nigdy nie pokazujesz światu?

Czujesz, że coś Cię blokuje, albo żyjesz w błędnym przekonaniu o braku własnej kreatywności?

A może usiłujecie od jakiegoś czasu wraz z zespołem kreatywnym skończyć projekt, ale ugrzęźliście w gąszczu nieustannych poprawek?

Ten DARMOWY E-BOOK jest właśnie dla Ciebie!


 

Zmień swój sposób myślenia i zacznij już Teraz
w pełni korzystać z własnych Kreatywnych Możliwości.


Nieważne, czy zaczynasz dopiero swoją przygodę z biznesem lub branżą kreatywną,
czy też masz za sobą wieloletnie doświadczenia.

Te 25 Kreatywnych Wskazówek pomoże Ci sprawnie i szybko przebrnąć przez wiele problemów, które są związane z kreatywnością, a które dotykają naprawdę wiele Osób - nie tylko Ciebie.

Z pomocą mojego E-booka Twoja kreatywność zacznie przynosić
najlepsze możliwe efekty.

Mam nadzieję, że będę mógł wkrótce zobaczyć efekty Twojej pracy!

 

_MG_5809_800x800px.jpg

O Autorze:

 

 

Kuba Łuka jest autorem artykułów o kreatywności, kompozytorem i producentem muzycznym, który od ponad piętnastu lat aktywnie działa na wielu polach branży kreatywnej. Jego nazwisko jest wiązane zarówno z projektami artystycznymi, jak i sferą komercyjną oraz reklamową, w której - jak sam przyznaje - pracuje z wielką przyjemnością.

 

Komponuje do programów telewizyjnych, reklam, mappingów i innych form multimedialnych. Pracuje z markami, agencjami, instytucjami, klientami indywidualnymi i artystami. W 2016 roku obronił doktorat. Z biegiem lat jego doświadczenie zawodowe w pracy kreatywnej przekształciło się w bloga hasztagkreatywnosci.pl, a w drugiej połowie 2020 roku powstało jego autorskie, trzyczęściowe, praktyczne szkolenie zatytułowane: „Jak zrealizować płatne zlecenie kreatywne”.